Romantic One


बिहे गरी लैजाउ मलाई नत्र भागी आउछु भन्थी ।
सुख दु:ख जे होस् तिमी सगैं रमाउंछु भन्थी ।

दुई दिने चोलामा, जसले जती आंखा तरेपनी,
मुटुभरको चोखो माया तिमी सगैं लाउंछु भन्थी ।

समर्पित भई तिमीसंग, प्रेमको अर्थ बुझेपछी,
बिर्सदै आफुलाई तिम्रो मनको भाका गाउंछु भन्थी ।

भेट नहुंदा गोधुली सांझमा, त्यो चौतारी छेउ,
म भरे सपनामा परी बनी धाउंछु भन्थी ।

संगै बांच्ने संगै मर्ने, बाचा कसमा खाइदिदां
ढुक्क भई आशैआशमा जिन्दगी छाउंछु भन्थी ।

हामी दुई मुनामदन, भनी मैले फुर्काएपछी
मेरो इश्वर तिमी तिमीभित्रै सबथोक पांउछु भन्थी ।  

बिहे गरी लैजाउ मलाई नत्र भागी आउछु भन्थी ।
सुख दु:ख जे होस् तिमी सगैं रमाउंछु भन्थी ।

3 thoughts on “Romantic One

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / बदल्नुहोस )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / बदल्नुहोस )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / बदल्नुहोस )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / बदल्नुहोस )