इश्वरसंग गुनासो


ईश्वर !
तँ सञ्चै होलास
मलाई साह्रै बिसन्चो छ
म आज साँघुरो परीवेशमा
बौलाउन लागेको कुकुरझैँ
भौतारिंदै गल्ली गल्ली डुल्दै छु
ईश्वर !
समयसंगै दिनहरु बिते,
दिनसगैँ उमेर बित्दै छ
म अहिले तेइसौँको सघाँरमा छु
बुझ्नेहरु मलाई युवक भन्छन
तर ईश्वर !
मलाई जवानी मन पर्न छाडयो
किन थाहा छ ?
म पढेलेखेको छु
म नयाँ बिहानी खोज्न चाहन्छु
मेरो जोशले उर्लदों खहरे तरौँ भन्छ
शब्दलाई शक्तिमा परिवर्तन गरौँ भन्छ,
तर विवसता म त्यो गर्न सक्दिन
मेरो हर पाइलामा लगाम लगाइन्छ
त्यसैले मलाई जीवन निरर्थक लाग्छ
ईश्वर !
तैँले दिएका उपहारहरु बेकार भएका छन
यि खुट्टाहरु हिंड्न सक्दैनन
यि मुखले बोल्न सक्दैनन
यि हातहरु चल्न सक्दैनन
तर ईश्वर !
म लङगडो होइन
लाटो पनि छुइँन
अनी डुंडो पनि होइन
इश्वर !
यसो चिहाएर हेर त
सबै भात्किएका छन
मन हरु भात्किएका छन
मनसगैँ देश भात्किएको छ
म अन्धोझैँ बसेको छु
मेरो विवसता
म केही गर्न सक्दिन
ईश्वर !
तँलाई थाहा छ ?
मेरी एउटी प्रियसी
अनी आमा छिन
बाउ थे, भाई थ्यो
मारिए अरे
मर्ने बेलामा छोरा छोरा
दाई दाई भन्थे रे
तेरो त शुन्यमा भेट हुंदो हो
एकचोटी सोध है
अतृप्‍तिमा मर्नुको पिडा
ईश्वर !
म जवान छु
म मेरी प्रियसिसँग सामेल हुन चाहन्छु
मेरी आमा मृत्‍युसंग संघर्ष गर्दै छिन रे
म उनलाई अन्तिम भेट दिन चाहन्छु
तर गाँउ फर्कने बातावरण छैन
म गाँउ गए आमा शोकमा पर्छिन
म मर्ने बेलाकी आमालाई शोकमा पार्न चाहन्न
एक रातसगैँ नभएकी प्रियसिलाई बिधवा पार्न चाहन्न
भन ईश्वर ! म के गरुँ ?
ईश्वर ! तैँले जवानी त दीइस
तर यो जवानीको सार्थकता भएन
म स्वतन्त्र भएर बाँच्न चाहन्छु ।
म विचारको दन्द गर्न चाहन्छु
म देशको मुहार फेर्न चाहन्छु
म मेरो गाँउ जान चाहन्छु
म मेरो बस्ती जान चाहन्छु
म मेरी आमालाई हेर्न चाहन्छु
म मेरी प्रियालाई भेट्न चाहन्छु
समय अनुकुल गराइदे
यो कालो कालखण्डको अन्त्य गराइदे
यदी यती गर्न सक्दैनस
रमिता हेरी बस्छस भने
तँ के को ईश्वर
बरु मलाई पनि त्यतै बोला
म त्यतै आउँछु
किनकी यो विक्रित परीस्थीतीमा
दर्शक भएर
म मुल्यहिन जवानी बाँच्न चाहन्न !!!                               Sudarshan Gautam

Share This:

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

2 thoughts on “इश्वरसंग गुनासो

  1. Ramesh

    म गाँउ गए आमा शोकमा पर्छिन
    म मर्ने बेलाकी आमालाई शोकमा पार्न चाहन्न
    एक रातसगैँ नभएकी प्रियसिलाई बिधवा पार्न चाहन्न

    यो प्रस्तुती धेरै बेजोडको लाग्यो; देश र जनताले भोगेको कुनै समयको वास्तविक दृश्य हो यो ।

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / बदल्नुहोस )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / बदल्नुहोस )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / बदल्नुहोस )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / बदल्नुहोस )