उ र म


चार जना मान्छे भेला भयो कि,
उ औँला ठड्याउँथ्यो
नाक खुम्च्याएर आधी हाँस्थ्यो
अनी जीउ मर्काउँदै
अरुको बद्ख्वाँइ गर्थ्यो ।
परिवर्तनको पक्षमा,
धाराप्रवाह बोलिरहन्थ्यो ।

त्यो ठाँउमा म पुगेँ भने,
अग्रगामी निकासको
आभाष गराइदिन्छु ।
वास्तविक बिकास देखाइदिन्छु,
उस्तै परे समुद्र ल्याइदिन्छु,
आकाश झार्दिन्छु,
चन्द्रमा टिप्दिन्छु ।
यहीँ छ कैँयौ मणिहरु,
लुकेका छन इन्धनका खानिहरु,
नपत्याए;
धरती फोरेर देखाइदिन्छु ।
हाम्रो पसिनाको कमाइ,
तिनिहरु सँगै छ,
म सबै भ्रष्टहरु सोरेर देखाइदिन्छु ।

भाग्यको नजाँनिदो खेल भन्नुपर्छ,
एकदिन उ त्यहाँ पुग्यो;
तर खै…
समुद्र ल्याएन,
आकाश झारेन,
चन्द्रमा टिपेन,
धरती पनि फोरेन,
भ्रष्ट पनि सोरेन ।

उसको वास्तविकता थाहा नपाई
विश्वास गर्नु…
मेरो त्यो भ्रम भएछ ।
अद्रिश्य शक्तीस्रोत सोचेथेँ,
उ पनि अरु जस्तै नेता पो रहेछ ।

Share This:

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

4 thoughts on “उ र म

  1. Ramesh

    मान्छे भ्रममै जन्मन्छ, भ्रममै बाँच्छ अनि भ्रममै मर्छ अरे नि। तर तपाईँको यो भ्रम कति भिन्न प्रकारको छ है?

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / बदल्नुहोस )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / बदल्नुहोस )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / बदल्नुहोस )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / बदल्नुहोस )